maandag, maart 14, 2005

Dag 2+3: Key West

Howdie all,

Hier weer even een korte(?) update vanuit de "Sunshine State" (die overigens zijn bijnaam eer aan doet!).
We zijn gisteren vertrokken vanuit Miami naar het meest zuidelijke punt van de V.S. gereden: Key West. Het was een rit van ongeveer 4,5 uur maar de route ernaar toe was absoluut niet saai.

Key West, om eerlijk te zijn is het niet helemaal wat ik er van verwacht had. Ze noemen het hier het paradijs en dat is nogal een understatement: het is hier echt onwijs gaaf!!!

Je hebt hier een lange straat vol met kroegen en winkels, allemaal nog in oude stijl. Ons (nogal luxe) hotel staat midden in het centrum dus dat is ideaal.
Gisteren zijn we een beetje de stad wezen verkennen. Zo zijn we bij het befaamde "Southern most point" geweest: het meest zuidelijke puntje van de VS.

's Avonds zijn we één biertje (het kunnen er ook meer zijn geweest) wezen drinken in de Ierse pub. Het is hier vollop Spring Break en wat je daar ook over gehoord hebt: het is allemaal waar!!
Even voor de heren onder ons: reken op een uitgebreide foto-reportage!

Vandaag zijn we gaan varen. Met een Catemaran zijn we naar het 2 na grootste koraalrif van de wreld gevaren en hebben we daar gesnorkeld.
Ontzettend leuk om te doen, we hebben een dolfijn gezien en er was zelfs een haai !! Overigens was het geen gevaarlijke haai hoor!
Roel en Nick zijn seabird nog tegengekomen maar die heb ik gemist omdat ik op de boot een uiltje ben gaan knappen.

Goed, even opschieten want straks moeten we naar de mooiste zonsondergang te wereld gaan kijken (zeggen ze).

Morgenvroeg vertrekken we richting de Everglades.

3 reacties:

Anonymous Anoniem schreef...

Mannen!
Goed om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben! Heel veel plezier verder en ik ben beniewd naar jullie volgende avonturen. groetjes van Rogier

10:40 a.m.  
Anonymous Anoniem schreef...

Lieve Nick, Eelco en Roel,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Geweldig en natuurlijk reuze benieuwd naar al de foto's. Als ik nu een film zie .... dan denk ik .... daar zijn ze.

Geweldig dat ik een beetje kan meegenieten van jullie reis via jullie reisverslag. Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Nick ga je nog zwemmen met Dolfijnen? Lijkt me echt gaaf.

Lieve Nick, Lex is geopereerd en gegeven de omstandigheden gaat het goed. Dat wil ik je toch even laten weten. Het was wel spannend.

Veel plezier mannen en Nick liefs van je moeder en hartelijke groet, van Jim en Kaj

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem schreef...

Haaaj broertie en de rest :D.. beetje gezellig daar.. ben al erg benieuwd naar de film haha.. en bedoel niet alleen die van jullie G.G.W.... haha nou het is erg gezellig bij tiscali en jullie krijgen de groeten van jullie collega's.. Nou daaaggg. En vermaak je nog maar ff want tijd gaat snel. ;)

11:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Terug