woensdag, maart 16, 2005

Dag 5: Tampa

Op dag 5 zijn we naar Tampa gereden.

Een interessante stad, met als hoogtepunt Yborn City. Het oude centrum van Tampa, helemaal in Cubaanse stijl.
Er reed een oud trammetje naar toe (zoiets als je in San Fransisco ook ziet). Het zag er allemaal heel leuk uit, bekijk dat maar op de foto's als we eenmaal zover zijn.

In Tampa zijn wel (heel fout) gaan eten bij Hooters, erg gezellige tent met leuke bediening. 's Avonds zijn we weer terug gegaan naar Yborn City, dat overdag heel rustig is maar 's avonds verandert in het uitgaans centrum.

Ook hier weer veel Spring Break en het blijft lachen om te zien. We zeggen ook constant tegen elkaar, het is net als in de film, zo is het ook. Een van de leuke barren waar we zijn geweest is Coyote Ugly, ook dat was - net als in de film - leuk.

Tampa was dus zowel qua cultuur en uitgaan en absolute aanrader.

Omdat Tampa in een baai ligt kan het er qua weer nogal spoken. Dat hebben we gemerkt ook. Overdag was het nog prachtig weer, tegen het einde van de dag kwam het met bakken tegelijk uit de hemel.
Pikant detail: we werden geadviseerd om tot 20.00 uur binnen te blijven omdat er Tornado-waarschuwingen waren gegeven. Zover is het gelukkig niet gekomen en uiteindelijk hebben we niks (behalve de regen) van de storm gemerkt.

Die tornado-waarschuwing hebben we overigens maar even bewust tot nu bewaard, om onze familie een beetje te sparen :-).

4 reacties:

Anonymous Anoniem schreef...

Hahaha... oke.. ik geef toe ben jaloers ;).. Heb vandaag wel me rijbewijs gedaan dus heb ook wel een goeie dag gehad :D.. Nou veel plezier.. en tot in nederland!

11:41 p.m.  
Anonymous Anoniem schreef...

rijbewijs gehaalt he bedoel ik haha...

11:42 p.m.  
Anonymous Anoniem schreef...

He Jongens, goed om wat van jullie te horen. Dacht al dat jullie van de aardbodem verdwenen waren. Zoals ik kan lezen vermaken jullie je best J is maar goed ook.

Veel plezier nog en we spreken elkaar snel na de vakantie weer hoop ik, voor wat tips e.d.

Tim

8:19 a.m.  
Anonymous Anoniem schreef...

Hallo lieve Nick, Eelco en Roel,

Geweldig om te horen dat het goed gaat en dat jullie weer in Miami zijn aangekomen. Ik ben razend nieuwsgierig naar de foto's en zoals Rene al zegt: ik ben ook best wel een beetje jaloers. Het weer in Nederland lijkt voorals nog eindelijk aan de lente te zijn begonnen en ik hoop dat het ook met de paasdagen komend weekend zo blijft.

Voor nu ook voor jullie prettige paasdagen en geweldige dagen in Miami. Tot horens en lieve Nick een dikke knuffel van je moeder.

11:06 a.m.  

Een reactie posten

<< Terug